اخبار ویژه اطلاعات ایران
.: با اطلاعات ایران، اطلاعات خود را به‌روز کنید :.
Sunday, 28 June , 2026
امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵
تیتر اخبار: »
شناسه خبر : 22126
  پرینتخانه » اخبار استان‌ها تاریخ انتشار : 06 دسامبر 2024 - 2:10 | 88 بازدید | ارسال توسط :

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

بندرعباس- مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت:حجم ترانزیت کالاهای نفتی و غیرنفتی از بنادر غرب استان طی هشت ماهه امسال به ۳۷۳ هزار و ۲۱ تن رسید که نشانگر افزایش ۲۴ درصدی است‌.

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی سالاری شامگاه پنجشنبه در این رابطه اظهار کرد: بنادر غرب هرمزگان توانسته جایگاه چهارم بخش ترانزیت در سطح بنادر ایران را به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: بنادر و دریانوردی بندرلنگه از ابتدای سال جاری تاکنون با تخلیه ۱۶۰ هزار و ۶۲۰ دستگاه خودرو ترانزیتی توسط ۲ هزار و ۴۸۵ فروند شناور فلزی توانست به افزایش ۲۱ درصدی در این زمینه دست پیدا کند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اظهار کرد: این تعداد خودرو پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی توسط ۲۶ هزار و ۷۷۰ سواری‌کش و کامیون حمل خودرو به مقاصد کشورهای آسیای میانه و عراق بارگیری و به درب خروج هدایت شده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

10 + سیزده =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.