اخبار ویژه اطلاعات ایران
.: با اطلاعات ایران، اطلاعات خود را به‌روز کنید :.
Sunday, 28 June , 2026
امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵
تیتر اخبار: »
شناسه خبر : 28859
  پرینتخانه » اخبار استان‌ها تاریخ انتشار : 16 دسامبر 2024 - 2:10 | 104 بازدید | ارسال توسط :

فرماندار قم با تعدادی از مادران و همسران شهدا دیدار کرد

قم- فرماندار شهرستان قم در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) با تعدادی از مادران و همسران شهدا دیدار و از آنان تجلیل کرد.

فرماندار قم با تعدادی از مادران و همسران شهدا دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز یکشنبه عباس ذاکریان در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) با حضور در منزل شهیدان رضا و مهدی مردای و شهید اسماعیل ندری ضمن دیدار با مادران این شهدا از مقام آنان تجلیل کرد.

فرماندار قم در این دیدارها بیان کرد: امنیت و آسایش امروز در جمهوری اسلامی مدیون خون پاک مطهر شهیدان و از خودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا است.

وی عنوان کرد: مادران شهدا حضرت ام البنین (س) را الگوی خود قرار دادند و بر همین اساس فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرده تا از اسلام و کشور دفاع کنند.

ذاکریان بیان کرد: امروز همگان وظیفه داریم قدردان از خودگذشتگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به خصوص مادران و همسران شهدای گرانقدر باشیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

10 + ده =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.