اخبار ویژه اطلاعات ایران
.: با اطلاعات ایران، اطلاعات خود را به‌روز کنید :.
Sunday, 28 June , 2026
امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵
تیتر اخبار: »
شناسه خبر : 28056
  پرینتخانه » اخبار استان‌ها تاریخ انتشار : 14 دسامبر 2024 - 20:14 | 95 بازدید | ارسال توسط :

۵ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در کدکن مسموم شدند

مشهد- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: پنج نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در کدکن شهرستان تربت حیدریه مسموم شدند.

۵ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در کدکن مسموم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد امیری اظهار کرد: با اعلام این حادثه و تریاژ کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات، تیم‌های اورژانس از پایگاه‌های کدکن و رباط سنگ به سرعت به محل اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: شایع‌ترین علائم مسمومیت با مونوکسید کربن سردرد، سرگیجه، تهوع، ضعف و خواب‌آلودگی دانست.

وی گفت: خانواده پنج نفره دچار مسمومیت شده با پایش مراقبت‌های بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی تمام مددجویان به بیمارستان آموزشی، درمانی نهم دی منتقل شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

1 × 1 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.