اخبار ویژه اطلاعات ایران
.: با اطلاعات ایران، اطلاعات خود را به‌روز کنید :.
Tuesday, 23 June , 2026
امروز : سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵
تیتر اخبار: »
شناسه خبر : 26971
  پرینتخانه » اخبار استان‌ها تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2024 - 2:09 | 101 بازدید | ارسال توسط :

فرماندار شهریار: نگاه ویژه ای به بیمارستان های دولتی شهریار خواهیم داشت

شهریار- سرپرست فرمانداری ویژه شهریار گفت: نگاه ویژه ای به بیمارستان های دولتی شهریار خواهیم داشت.

فرماندار شهریار: نگاه ویژه ای به بیمارستان های دولتی شهریار خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد برنجی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از و عیادت بیماران ستری شده در بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار طی سخنانی گفت: نگاه ویژه ای به بیمارستان‌های دولتی شهریار خواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری ویژه شهریار اضافه کرد: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و تکریم ارباب رجوع و افزایش کمیت و کیفیت خدمات رسانی در بیمارستان‌ها بسیار اهمیت دارد.

بر اساس این گزارش، روز پنجشنبه حسین حق وردی، نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، حسین نوری، مدیر عامل شرکت آبفای غرب استان و فرمانده بسیج ادارات شهریار در دیدارهایی جداگانه با حضور در فرمانداری شهریار با برنجی دیدار کردند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

هجده − پنج =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.