اخبار ویژه اطلاعات ایران
.: با اطلاعات ایران، اطلاعات خود را به‌روز کنید :.
Monday, 22 June , 2026
امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
تیتر اخبار: »
شناسه خبر : 107618
  پرینتخانه » اخبار استان‌ها تاریخ انتشار : 21 آوریل 2025 - 14:02 | 102 بازدید | ارسال توسط :

بیش از ۱۰۰ نفر خاک هرمز را بازگردادند

بندرعباس – مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: بیش از ۱۰۰ نفر خاک هرمز را بازگردادند.

بیش از ۱۰۰ نفر خاک هرمز را بازگردادند

حبیب مسیحی تازیانی مدیرکل محیط زیست استان هرمزگان اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از مردم کشورمان خاکی که در سفرهای نوروزی و یا در گذشته از جزیره هرمز برده بودند را به اداره کل محیط زیست هرمزگان پست کرده‌اند.

وی افزود: ما این خاک را به زودی به محل آن در جزیره باز می‌گردانیم‌.

مسیحی گفت: ساحل نقره‌ای هرمز از بین نرفته و پا خوردگی آن در تصاویر این طور نشان می‌داد که خاک از بین رفته که این گونه نیست.

وی عنوان کرد: با این حال از همه هموطنانی که با احساس مسئولیت در این کمپین مشارکت کرده و نیز خاک را به اداره کل محیط زیست هرمزگان پست کرده اند، قدردانی می‌کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

17 + 4 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.