کلانتری: با اینکه ۳ بر صفر باختیم، پیشرفت تیم را دیدم
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، علیاصغر کلانتری بعد از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در حالی که همه میگفتند روی کاغذ شرایط دو تیم به یک اندازه نیست، ولی ما برای این نیامده بودیم که فقط یک بازی انجام بدهیم. […]























