رسوبات سیل دربند با گذشت ۶ ماه همچنان باقی است
چالوس- فرماندار چالوس با بیان این که جلوی فعالیت معادن ناایمن و متخلف گرفته می شود، گفت: با گذشت شش ماه از سیل دربند همچنان رسوبات باقی است.
چالوس- فرماندار چالوس با بیان این که جلوی فعالیت معادن ناایمن و متخلف گرفته می شود، گفت: با گذشت شش ماه از سیل دربند همچنان رسوبات باقی است.
شهرکرد- رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز با عدم وحدت رویه و کجسلیقگی در ساخت و ساز نهضت ملی مواجه هستیم.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از حادثه دلخراش انفجار منزل مسکونی در شهرک شهید چمران (اخمقیه )تبریز خبر داد و گفت: تاکنون چهار نفر در این حادثه جان باخته اند.
بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نبود ضمانت اجرا برای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را یکی از مشکلات این شورا دانست و گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی استانها باید ضمانت اجرا داشته باشد.
اهواز – مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پل عنافچه اکنون دارای بیش از ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی است و پیشبینی میشود تا پایان سال به بهرهبرداری برسد.
اهواز – معاون عملیات هوانوردی فرودگاه خوزستان گفت: تجهیزاتی در فرودگاه اهواز نصب و راه اندازی شده که خلبان بتواند با دید نشست و برخاست خود را انجام دهد.
اهواز – معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: مجتمعهای شوق زندگی نقش کلیدی و مؤثری در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و جرایم و نیز بهبود سلامت اجتماعی دارند.
مشهد- معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: نظر به شدت آلودگی هوا در مشهد برای فردا یکشنبه، هشدار خود مراقبتی برای شهروندان در کلانشهر مشهد صادر شد.
بندرعباس- استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تلاش برای بازیابی داشتههای فرهنگی، گفت: قاچاق سوخت فرهنگ عمومی هرمزگان را با چالش روبرو کرده است.
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتظار از نظام و حکومت جمهوری اسلامی که منتسب به حضرت علی (ع) بوده، زیاد است.
اراک- فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: استقلال و خودباوری مورد توجه قشر دانشجو باشد و در تمام عرصهها نقش آفرینی کند.
شهرکرد-مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: هزینههای ساخت و ساز در برنامه هفتم توسعه در حوزه بیمه کاهش پیدا میکند.
مشهد- تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر با نتیجه ۱۲۲ بر ۸۵ مقابل تیم آسمان ولایت مشهد به پیروزی رسید.
آستارا- هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ آزادگان با تساوی تیمهای شهرداری آستارا و نفت مسجدسلیمان به اتمام رسید.
گلزن نساجی مازندران در بازی امروز با پرسپولیس گفت: برد مهمی را برای ادامه راه خود کسب کردیم.